Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Vanuit deze menselijke eigenschappen lanceert de zender vandaag een crossmediale merkcampagne met als pay-off ‘Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538’. De merkcampagne visualiseert het aanstekelijke, positieve effect van 538 op luisteraars. Zodra zij in aanraking komen met de hits van het merk, laat deze vibe ze niet meer los. Coco Hermans, Radio Director 538: “Radio 538 is hét hitstation van Nederland. Je hoort bij ons de hits van nu en morgen, in de breedste zin van het woord: van muziek tot entertainment en van lifestyle tot wat Nederland bindt. We zijn én brengen de beat van het moment, zijn nooit voorspelbaar en áltijd herkenbaar. Dat hoor en voel je via de kanalen van ons merk en ervaar je nu ook in deze gloednieuwe merkcampagne." Dennis van den Berg, Director Marketing & Communications Audio: “Ons onderscheidende karakter visualiseren we in de TVC met een speakerbox als metafoor voor Radio 538 als hitmaker. De speaker met 538 muziek reist met de dj’s door de wereld van onze luisteraars langs verschillende luistermomenten en –plaatsen. Zodra deze in aanraking komt met onze luisteraars beginnen zij te dansen en te lachen. Overal en altijd steken we hen positief aan met onze lust for life, waar of op welk moment er ook naar 538 wordt geluisterd. Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538!"Bekijk hier de TV-commercialDe merkcampagne wordt gecommuniceerd via diverse TV-commercials, online video’s, OOH-uitingen en vernieuwde visual identity over alle touchpoints. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau Born05 en geregisseerd door de Zweed Magnus Renfors, die eerder commercials van onder anderen McDonalds en Vodafone regisseerde. In de commercial is gebruik gemaakt van de hit ‘THATS WHAT I WANT’ van Lil Nas X. Het nummer heeft een positieve, aanstekelijke vibe en staat al 30 weken in de '538 TOP 50'. Credits nieuwe merkcampagne:Opdrachtgever Radio 538: Coco Hermans (Radio Director 538), Dennis van den Berg (Director Marketing & Communications Audio), Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead)Bureau Born05: Harm Balvers (strategie), Tim de Waard en Daniel Samama (creatie), Marnix Schmidt, Marijn Slot, Lotte Kemper en Jesse Otten (art, visual design & motion), Joyce Rodenburg en Valery Story (project management en productie), Dennis van Vugt (Creative Director), Erik Dijkhuizen (Account Director)Productie: Hobby FilmRegisseur TV-commercial: Magnus RenforsFotografie online- en Out Of Home-uitingen: Ruud Janssen