HomeActies
Volg Radio 538

Inwoners van Zutphen krijgen geen bossie rooie rozen meer...

22 okt 2024, 08:25

Het is gedaan met het geven van bloemetjes aan inwoners van de gemeente Zutphen. Het zou slecht zijn voor het milieu en daarom krijg je niets meer als je bijvoorbeeld honderd jaar bent geworden of iets anders bijzonders hebt gepresteerd. Het was voldoende reden om een nieuwe versie van 'Een Bossie Rooie Rozen' uit te brengen!

Link gekopieerd

Fragmenten

 Radio 538

Radio 538

Jouw hits, jouw 538!