HomeActies
Volg Radio 538
GEMAAKT: BEBE REXHA & DAVID GUETTA - SAD GIRLS

GEMAAKT: BEBE REXHA & DAVID GUETTA - SAD GIRLS

Nieuws

Vandaag, 10:30

Link gekopieerd

In Maak 't of Kraak 't krijg je als luisteraar van Radio 538 iedere zondag de kans om jouw mening te delen over de nieuwste tracks van het moment. Deze week stond Sad Girls van Bebe Rexha en David Guetta centraal. En jullie vonden 'm leuk, want hij is GEMAAKT! Benieuwd waarom? Check 'm zelf hieronder! 👇

Sad Girls

Voor deze track bundelen 538-dj David Guetta en zangeres Bebe Rexha hun krachten. Twee veelbelovende namen, want beide artiesten hebben al veel hits op hun naam staan. Zo kan je Bebe Rexha bijvoorbeeld kennen van nummers als In the Name of Love, I’m a Mess en Say My Name.

En ook David Guetta is eigenaar van een eindeloze lijst met toptracks, bijvoorbeeld Titanium, When Love Takes Over en I’m Good: een hit die hij samen met Bebe Rexha heeft opgenomen. Nu komen de twee opnieuw met een nummer. Hoewel hij pas net uit is, wijst alles erop dat David Guetta en Bebe Rexha weer een hit te pakken hebben. Ook jullie zijn overtuigd, want Sad Girls is GEMAAKT!

 Radio 538

Radio 538

Jouw hits, jouw 538!