
538 Gemist
Vandaag, 15:00
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima waren zaterdag in het stadion aanwezig bij de WK-wedstrijd tussen Nederland en Zweden. Na afloop zochten zij de spelers op in de kleedkamer, waar zij hun trots over het team uitspraken en hen feliciteerden met de overtuigende overwinning. 🧡⚽️ En wat blijkt? Koning Willem-Alexander heeft ook gevoel voor voetbalhumor! Luister hierboven naar de column van Peter uit De 538 Ochtendshow.
In het stadion sprak de koning met FIFA-baas Gianni Infantino. Volgens Peter Heerschop zou de koning daarbij hebben gevraagd: 'Of komend seizoen Wout Weghorst niet in aanmerking kan komen voor de vredesprijs?' 😂
