
Nieuws
Vandaag, 10:41
Bebe Rexha en David Guetta zijn terug! Met hun nieuwe track Sad Girls pakken ze deze week de titel van Dance Smash. Heb jij 'm al gehoord?
Als Bebe Rexha en David Guetta samenwerken, weet je dat er een grote danceplaat aan komt. Na eerdere hits als Hey Mama, Say My Name, I'm Good (Blue) en One In A Million slaan de twee opnieuw de handen ineen met Sad Girls. Eerder deze week lieten 538-luisteraars namelijk weten niet sad, maar happy te worden van deze track, want hij werd al GEMAAKT in Maak 't Of Kraak 't.
Maar ook los van elkaar hebben de twee wereldartiesten ontelbaar veel hits gescoord. Zo kan je Bebe Rexha bijvoorbeeld kennen van nummers als In the Name of Love, I’m a Mess en Say My Name. En David Guetta boekte een gigantisch succes met onder andere Titanium, When Love Takes Over en Memories.
Nu komen de twee dus opnieuw met een samenwerking. Hoewel de single pas net uit is, wijst alles erop dat David Guetta en Bebe Rexha wéér een hit te pakken hebben.
Je hoort Sad Girls deze week extra vaak op Radio 538, want het is de nieuwe Dance Smash. 🔥
